träskalle

Hej hej jag kom på för ett tag sen att jag är DUMMAST I VÄRLDEN liksom fattar INGENTING! Ni kommer garva HÖGT när ni hör det här ha ha jag fick sluta blogga här och skapa en ny blogg-->>MIN NYA , var bara tvungen att länka även fast INGEN går in här längre.. I alla fall tillbaks till varför jag slutade blogga här. Jag är så dum och fattar inte att man kan ändra redigerare (då var jag dum NOTERA 2009) så då trodde jag att det blivit något stort fel på min blogg och jag trodde att jag inte kunde lägga upp bilder längre...

Men i alla fall nu tänker jag fet länka till min aktiva blogg och till ännu en lite mer aktiv blogg. Som handlar om twilight skriven av twilight nördar, mig amanda och lisa :D
SÅ FET LÄNK TILL TWIFANSEN.BLOGG.SE
OCH TILL

-->> JULIAAHEDSTROM.BLOGG.SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0