sen valborg update

Hej hej, jag tänker börja med att be om ursäkt för en superdålig uppdatering! men jag har inte kommit åt någon data och man känner sig väldigt social ifall man springer upp till datan hos mormor och morfar hhahahahahaha.
Men nu på valborg var jag med Amanda och Sofia. Först tog vi oss ner på stan i solen och där käka vi glass och kollade på forsränningen. Just det Amanda och jag hoppade i en hoppborg också hahahahha vi orkade inte vara kvar på stan så länge till så därför gick vi och köpte ett paket färska jordgubbar. För att ha på picknick när vi kom hem.
Ni får se picknicken och resten av kvällen i bilder!
(Alla bilder är från Sofia ooch eftersom hon tog alla bilder är det mest bilder på mig och Amanda)
Hoppborgen...
fina amanda!
HAHAHAHHAAHHHAHAHHHAHHHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHHAHHAHA
När jordgubbarna tar slut....
då blir man ju ledsen...
sen gick vi en sväng till tivolit..
vi trööttna så vi köpte bara sockervadd och sen gick vi...
jag och amanda fick en kick och ville pronto till ishallen..
det ser ju ut att gå bra det här..
men det går mindre bra för vissa..
tillslut när vi båda kommit över var det bara att SPRINGA
kvällen avslutades vid majbrasan.mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0