roliga nyheter!

Hej hej, har uppdaterat jättedåligt nu. Men det är bara för att igår var jag med bästaste tjejerna hela dagen, jag skriver mer om det i nästa inlägg och då ska ni få en massa bilder också! Men på kvällen åkte jag till mormor och morfar för ingen skulle vara hemma. Jag kunde inte gå in på datan då för mamma och lena (min moster) satt uppe ända till kl4 och arbetade med datorn-,- Men igår fick jag iallafall lite roliga nyheter! Jag ska få två söta tvillingsysslingar i november/decemeber! Jätteroligt! + att min kusiner som också är tvillingar kan födas precis nu! Längtar så!

Kommentarer
Postat av: Alicia :D

hahaha Tio David tyckte om namnet Nathaniel >.< XD till killen asso ^.^

2010-05-16 @ 18:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0