promenad i solen

Tog alldeles nyss en promenad i solen med syster till Ica för att köpa glass. Jag njöt av den klassiska daim glassen och Matilda valde att smaka ben and jerrys goda glass på pinne. Supergott o smarrigt! Senare i dag ska jag cykla iväg till mormor och morfar för ingen kommer vara hemma och jag vill ju inte sitta hemma helt för mig själv.
Matilda tar ju studenten i år så mamma ska börja fixa med inbjudningarna till mottagningen.
Även fast det inte är jag som ska ta studenten tycker jag det ska bli jätteroligt och spännande att se min syrra springa ut i vit klänning och studentmössa! Sen ska det ju bli kul på mottagningen också att få träffa en massa som man inte träffar så ofta speciellt min sysslingar ella, hugo och axel som jag nästan träffar 2 ggr per år.
Nu är det inte långt kvar till Falun heller. L-Ä-N-G-T-A-R.
Bild från förra sommaren - jag och matilda solade på mommo o moffas tak:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0