plugg o musiköra

Nu har jag precis läst färdigt alla NO papprerna till provet imorgon det känns som att det är över 100 sidor ju?! Om jag har tur får jag G på provet haha nej men det kommer nog inte bli MVG iallafal. Men som belöning så blire snart top model 13 och efter det svenska hollywoodfruar! Båda programmen är lite störda men väldigt underhållande!
Just det jag underhållit mig själv med min gitarr som jag fick igår men jag har inte öra för hur det låter hahahahhhah
PIC PÅ ME AND THE GUITAR

Kommentarer
Postat av: Soofiia

INTE MVG!!!???:O haha:D nej jag skoja bara;) Men hur är du så säker på deeeet......?;)

2010-05-03 @ 19:20:51
URL: http://iffia.blogg.se/
Postat av: Julia

haha neä jag är ju inte säker men jag tror inte jag får det snyft:( hahahahhahah men bästa jag pluggar nu så jag får störra chanser!(A)b hahah<3

2010-05-03 @ 19:32:14
URL: http://juliiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0