övernattning....outside:s

haha..jag och matilda höll på att övernatta ute igår!? Vi hade gått till en park för att plugga i kvällssolen. Men sen råkade vi ligga kvar lite extra till typ kl 12.00 och jag somnade sen ringde pappa och väckte oss o bah "vart är ni nånstans" vi bah "ehh utee" haha Jag fick värsta rycket på morgonen för mamma bah "klockan är kvart i" jag trodde hon menade kvart i åtta men hon menade kvart i sju, o jag brukar ta bussen fem i åtta! Så jag bah hoppa upp ur sängen slängde på mig kläder och packade till dansen och sminkade mig och gick på toaletten på en minut. och sen kom jag på att jag har sovmorgon, så nu sitter jag här i l-u-g-n o ro!och ska snaaart äta frukost!:D ha en bra dag pöss! (sorry för inga bilder men alla symboler som är där uppe när man skriver ett inlägg är helt bort:O så det är helt omöjligt för mig att lägga upp en bild)

Kommentarer
Postat av: tyra

om du trycker på knappen nedanför "INLÄGGSRUTAN" när du skriver ett inlägg, alltså knappen som det står ändra redigerare på så kommer alla symboler upp :)

2010-07-06 @ 19:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0