new stuffs

Förlåt för noll uppdatering idag. Jag har inte haft tid på morgonen satt jag och pluggade hela tiden, sen åkte jag och mamma ner på stan för att träffa mormor och Lena vi tog en fika på katedralcafét sen kom Matilda också och gjorde oss sällskap. Det var jättesoligt idag med det verkar som att vädret är här för att stanna!(Y) Sen åkte vi hem och åt mat och direkt efter det skyndade vi oss iväg till gränby centrum för jag behövde köpa lite grejer till dansuppvisningen. Jag fick med mig hem en ljusblå tröja, svarta leggings och en mascara!
Mascara 89kr(rea)
t-shirt 49,50kr leggings 99kr

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack detsamma!

Maybelline äger! Ska köpa ny mascara snart och då blir det den du har! Jag själv använder den "lila" nu, asnajs! ^^

2010-05-18 @ 00:31:02
URL: http://alicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0