man lär sig varje dag något nytt

Idag som exempel fick jag reda på att banan är ett bär! Det kan man inte tro va?! Idag var jag iallafall i skolan som på en vanlig torsdag, efter skolan gick jag amanda och lisa på stan ett tag. Jag köpte en jättemysig tjocktröja som det står california på från cubus för 149 kr den var på rea(Y) innan kostade den 249 kr. Jag köpte också en supersnygg plånbok ganska stor och svart. Vid fyra tiden åkte vi hem till amanda och åt mat och vid sju åkte vi tillbaka till stan för att ha dansrepetion skoj..jag kommer få blackout på lördag:S Sen åkte jag hem och lyssnade på våran låt till dansen hela bussresan hem. När jag kom kom jag på att jag behövde matsäck till imorgon för vi ska ha idrottsdag så jag tog en promenad med melissa horn i ipoden och kvällssolen som värmde jag köpte med mig en god kyckling och bacon sallad och fräscha ramlösa!:D Nu sitter jag framför engelskan och skriver!(Y)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-30 @ 18:49:09
URL: http://millahoman,blogg.se
Postat av: Ewe<33

häääälp!:O Jag tänkte PRECIS på det, och så gick jag in på din blogg och så hade du skrivi det!? wierd::O Hahaha :P

2010-06-03 @ 16:37:30
Postat av: nathalie

UPPDATERA!!! :D ♥

2010-06-07 @ 16:25:29
URL: http://aannorlundast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0