fin, fina bilder kommer♥

Hej svejs, jag sitter fortfarande hemma hos mormor och morfar fast nu i min ensamhet haha Men jag har roat mig med att städa hela deras hus(Y) undrar om de blir glada? det blir dem nog! Jag har också sysselsatt mig med att ta superfina naturbilder med min mosters superbraiga systemkamera!Den är jättebra och det blev superfina bilder!
Jag har försökt att föra över dem till datan men det finns typ tusen kablar här och jag har ingen aning om vilken jag ska ha haha Men ni ska få alla fiiina bilder när min moster kommer hit så kan hon hjälpa mig.

Ni får njuta av denna fina bild istället!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: JAA,vi går ut och gör ngt och blir brutna:D ring hit ifall du vill göra ngt :D<3

2010-05-15 @ 16:30:14
URL: http://amandaappelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0