?

God morgon solstrålar, eller ja det e inte riktigt morgon nu men men, känns som det för jag ska gå och äta frukost nu jag startar dagen med en god smoothie och god gröt. Efter det ska jag fixa mig och efter instruktioner ska jag vara färdig till fyra för då kommer Amanda och Sofia typ och möter upp mig eftersom att jag inte har någon aning om vart jag ska! hahaah får väl erkänna att man är liiiiite nervös hahhaha min packningslista

* mina fina soglasögon
* bikini
*sovkläder
Jag det blir helt enkelt en suprice för mig jag har inge aning! Jag bloggar kankse mer idag eller imorgon beror på om vi är ute i skogen och inte har tillgång till några datorer hahaah nej men CIAO♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0