boring/fun

Hejsan äntligen FREDAG! Skönt med helg men kanske ändå inte för helgen kommer bara bestå av plugg hela jävla tiden! Haha men ändå skönt med låååånga mornar. Tänkte be om ursäkt för att jag inte uppdaterade igår men jag hade inte lust och sätta mig framför datan såå. Men igår gjorde jag inget speciellt förutom att vara i skolan - hem - äta middag (soppa o pannkakor) - titta på tv - äta ben and jerry(cookie dough) - sitta vid datorn lite och kolla på "how i met yor mother" o sen sova! Så väldigt kul haha not
Idag har jag varit i skolan - hem - äta resten av pannkakssmeten till mellanmål - tappat syltburken så den gick sönder - dammsugit upp glaset och torkat upp sylten. Hahah intressant eller hur
Två  väldigt tråkiga dagar men det blire ändring på tror ja:s Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra förutom att vara med Amanda och Sofia, men dem vägrar och berätta vad vi ska göra så hum hahaah

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jaa det du!!XD

2010-05-07 @ 21:27:50
URL: http://iffia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, jaa det du!!XD

2010-05-07 @ 21:31:11
URL: http://iffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0