natti natti

En tröött julia sitter framför datan, efter dansen med Lisa:D I skolan var det p l u g g a swedish(Y) Sen åkte jag och Lisa hem till henne för Lisa skulle hämta sina danskläder och seen ner på stan och där letade vi efter skinnjacka och sjalar men jag hittade ingenting:(:( Men vi ska gå på stan imorgon också med en massa andra också och då ska jag hitta något haha inte alls köpberonde:O När vi hade gått på stan läänge åkte vi hem till mej och åt middag, haahah sen spelade vi in en superproffsig video som inte är klar den blir färdig på torsdag;) Nu har ni något att se fram emot(Y) Nu ska jag få min skönhetssömn, ojojojoj juste imorgon är det ju öppeethus på skolan alla föräldrar kommer vara där och G L O hahahahh elr inte men god natt♥
/J♥


Kommentarer
Postat av: nathalie.

Sv: jo, visst varför inte, men jag tror/trodde att man måste ta väldigt mycket ansvar. Plus att jag har redan sökt till Nanna och Vaksala!



PUSS! (träffas snart?)

2010-03-31 @ 20:33:57
URL: http://aannorlundast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0