superduperDAG

med Emma, Ewe, Lisa och Amanda idag, haha i skolan flummade vi runt på lunchen xD Vi blev lite föööör pigga vid vårt soliga bord!:D Efter skolan gick vi en solig promenad ner på stan, där vi fikade på storken mmmm...:)
Seeen gick vi in på H&M och plockade på oss en massa funnie clothes HAHA Vi tog också en massa flumm bilder som är till 100% seriösa!:O xD Vid femtiden trooor jag, så åkte jag Lisa och Amanda hem till Amanda och flumma lite var ganska trötta:O! Vid åtta gick vi och tränade Dans, imorgon är det hemstudiedag. Därför ska jag och Amanda hem till Lisa redan vid tiotiden för att plugga(Y)! Men vid tretiden ska jag ner på stan och träffa Mamma, Matilda och moster på stan:) Nu ska jag ta en skön dusch efter träningen!:D
/J♥

Här kommer vår seriösa bilder











Hade tyvärr ingen solo bild på Emma:(
Hare bra och hoppas ni njöt av våra lekfulla bilder!:D

Kommentarer
Postat av: Lisa Bergström

Bäääst med er tjejer!<333

2010-03-09 @ 22:50:41
URL: http://finastelisa.blogg.se/
Postat av: amanda <3

hahahaha vi vart Heta med stort H (H) :D<3

2010-03-10 @ 18:09:35
URL: http://amandaappelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0