sommar, pengar...

Har precis kollat på två Glaumorama avsnitt;), i skolan idag gjorde jag inte så mycket hade typ bara ont i huvet hela tiden!:/ Men det är en underbar dag idag snön smälter av solen som skiner och snart blir det vår och därefter SOMMAR!:D Längtar så otroligt mycket efter sommaren, så härligt att bara springa runt med bara fötter och lätta kläder, kollade i HM katalogen som slank ner i brevlådan för ett tag sen nu, det är jättemycket fina saker jag bara måste ha:( Men det är inte så enkelt när man typ är pank:( Snrt är det någon som fyller år haah och då ska jag ha peeeengar mohahaah xD Nu ska jag sätta mig ner och plugga en stund:)
/J♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0