solen skiner..

och jag sitter hemma i min nuvarande älsklingströja, ville bara testa den för den är så fiin! Jag köpte den igår på gränby centrum det var kärlek vid första ögonkastet! haha I´m love. H ar tyvärr inga bra bilder så ni får vänta på att se den karamellen nån gång kanske om vi ses snart!;)  Nu på morgon har jag segat titta på tv och typ ritat min hemliga passion;) Igår hade jag det mysigt med syster vi satt och fika på barista efter våra inköp. Väl hemma käka vi naturgodis med mamsen oxå, och tittade på film "bristna omfamningar" inte så bra från min sida ganska tråkig. Jag fattade typ ingenting utav filmen så jag somnade på slutet. HAHA. Sriver kanske något mer inlägg senare på dan nu ska jag, kankse dra mig ut på en promenad i det soliga vädret!
/J♥

En bra låt med michael jackson - Spechless

Kommentarer
Postat av: amanda <3

lägg upp en biiild :D:D(L)

2010-03-07 @ 17:20:51
URL: http://amandaappelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0