Skönt..

...med en dusch;) haha nu för ett tag sen slutade jag min träning, idag har jag varit med amanda först gick vi på stan. Jag hittade ett par svarta leggings från hm med dragkedja och ett basic linne vitt. Känner mig lite som en shoppaholic utan pengar ibland, det bara kliar i fingrarna efter någonting som jag inte har en aning om vad det är. När jag väl hittat nåt som är fint ångrar jag köpet efter några dar det är ett stort minus med impulsköp.
Men dem här köpen kommer jag inte ångra för jag behövde dem verkligen! Efter stan åkte vi till amanda och åt det som hände resten av dagen står i inlägget under;)
Nu ska jag snart få min skönhetssömn, god natt
/J♥

Lyssna på låten!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0