Sista Glamourama avsnittet

Nu har jag kollat färdigt på sista glamourama avsnittet, det var en kul säsong! I skolan idag har vi pratat rätt mycket om att byta till den andra kunskapsskolan, men vi får se hur det blir med det. Jag tror att den är mycket bättre eftersom våran är lite B. Tex i våran kunskapsskola får man inte göra egna scheman för veckan, som alla andra kunskapsskolor gör och ett plus den är mycket större och finare! Kommer inte på så mycket nu, men jag tycker den känns bättre! Jag vill nog också byta konståkningsklubb, orsaken till det beror också på att den klubben jag vill byta till "USK" är mycket satsigare och har många duktiga tränare. Jag har ännu inte anmält mig till min nuvarande klubb för den kommande säsongen, så vem vet kanske jag hamnar i USK istället..
/J♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0