Shaha

Nu sitter jag hemma från skolan första dagen på veckan har varit bra(Y) Man blir så jävla trött av att bara jobba därför är det ibland skönt att bara sätta sig på en buss där känner man ingen stress. Det är bara att luta sig tillbaka och sjunka in i onödiga tankar, kanske lyssna på bra musik. Helt enkelt jätteskönt. När resan är slut kommer man tillbaka till verkligheten. Nu laddar jag min ipod, lyssnar på spotify och kollar bloggar. När det är färdigt ska jag sätta mig ner och läsa lite tråkkurs 4 haah läxa till imorn-,- Seeeen blire träning, haha vi ska fortsätta med toy story 2 xD vårt program suger-,-
Här är en bild på mina söta sysslingar som gör mig glad - saknar dem<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie! ♥

Sv: den är verkligen jättebra. :D Shit vad jag älskar den!

2010-03-08 @ 18:15:42
URL: http://aannorlundast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0