plugga, ALJ, fika, plugga

Tjolahopp! Just nu sitter jag inne på mitt rum och pluggar oerhört bra som jag gjort ett bra tag nu!(Y) Pluggade även hemma hos Lisa under dan, jag åkte hem till henne vid tio tiden där pluggade vi och amanda lagade pannkakor åt oss tre! HAHAA och vid tre tiden åkte jag ner på stan och träffade mamma, lena (moster) och min matilda:D Vi gick runt lite på stan och slutligen satte vi oss ner och fikade en lång stund på cafe linne hörnan:) mmmums!
O ända sen dess har jag suttit hemma och pluggat ostört (Y) det ska jag fortsätta med NU:)
Men först ska jag bjuda på lite bilder från dan;)
/J♥
Vi såg lite förvirrade ut för vi förstod inte vad mekanism betydde HAHA
Syns det att dem är tvillingar eller (bilden var inte uppgjord)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0