olaglig...

kan man ju säga att jag lisa och ewe va idag när vi lurade magnus att ge oss nycklarna där niklas hade låst in mums mums hhaah. Tjockisar som vi är hahha, idag har iallafall jag jobbat väldigt bra i skolan, jag och lisa redovisade eng steg 12och fick excellente plus att jag har skrivit på svenskan kanske inte så mycket men bra skrivet!
Sen har jag pluggat lite matte hemma oxå stolt(A)(Y) haah, hemma senare på kvällen var det myspys med familjen som gällde med naturgodis inklisive wasibinuts;) haha, vi kolla på bröllopsfotografen som däremot inte var så bra.
Nu ser jag fram emot att få krypa ner i en varm och skön säng plus sovmorgon imorgon eftersom träningen är inställd(Y) God natt
/J♥

Kommentarer
Postat av: Fh

Hahah, När noklas märkte att ni hade tagit så sa han bara: Har nån tagit det var ju tre? Jag fick en av dem andra och niklas en!! heehh

2010-03-06 @ 14:50:38
URL: http://iamfh.blogg.se/
Postat av: Lisa Bergström

hahahha, bara LITE olagliga....heheheheheh :D <3333

2010-03-06 @ 20:31:07
URL: http://finastelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0