Min dag efter skolan spenderas...

oftast framför datan, som jag gör nu, det är tragiskt på sätt och vis för man skulle kunna göra så mycket annat som är så mycket roligare än att sitt framför en skärm i sin ensamhet och kolla på facebook:O Men nu sitter jag här iallafall och kommer nog göra det ett tag till för det tragiskaste är att man inte kan slita sig från den när man väl sitter vid den, det kommer alltid upp något nytt som man "måste" kolla.
Innan jag satte mig framför datan, stekte jag pannkaksmet från igår och kollade på sex and the city, sen hamnade jag här. Klockan är bara 16.47 så det är lång tid kvar av dagen, så senare ska jag plugga lite (elr mycket) sen har jag lust att gå till gränby centrum, kanske kan få med mig syster;)
/J♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0