Måndag

Hemma från en kort dag i skolan kändes det som jag och Lisa hann med att redovisa engelskan(: Det var skönt att sätta sig på en ovanligt tom buss(Y) med musiken i öronen. Lyssnar även på musik nu!(Y) Jag älskar verkligen musik, den kan göra ens dag antingen glad eller ledsen. Jag tror jag ska skaffa veckans hiss och diss. Vad tycker ni?:O Dagens hiss: Tomma bussar och klart musik!(Y) Dagens diss: Huvudvärk och skolan annars är allting bra hitills för idag iallafall!:):) Nu ska jag fortsätta med att njuta utav en skön dag med mycket musik(Y)(A)
/J♥
(HAHA hade kul med webcam för ett tag sen x) )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack så mycket! Jag trodde att om jag skriver lååånga inlägg så tröttnade man, kanske?! Eller jag gör det iaf, så jag skriver många men korta inlägg. ;) men jag ska föröka skriva längre.

Din blogg äger, men du kanske kan skapa en header! :D



Vi måste göra något snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2010-03-29 @ 18:24:21
Postat av: nathalie .

glömde att skriva mitt namn! Puss! ♥_♥

2010-03-29 @ 18:25:26
URL: http://aannorlundast.blogg.se/
Postat av: Fh<3

fett skönt, du borde skaffa veckans hissning och dissning!!

2010-03-30 @ 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0