FAN

Varför ska det hända mig!? jag trodde att min träning började åtta. Men så tänkte jag bara för att vara säker så kollar jag väl upp det iallafall. JA och då står det att vi börjar sju och när jag kollar det är klockan typ halv åtta!:@
Jag som var träningssugen och allt, ahh:@:@ VARFÖR?! Jag skulle ju kunna komma dit nu och bah hej här kommer jag, EN HALVTIMME FÖRSENAD jaja nu har jag fått ut mina aggretioner. Så för att "lugna" mig hahaha sitter jag nu här min ensamhet och tittar på glaumorama. Men det är inte så kul heller för det buffrar hela jävla tiden:@!
HAHAAHAHAHAAHA:S
/J♥

Kommentarer
Postat av: amanda/ buzz lightyear<3

haha stackars dej,

HAHA du ska va hunden i programmet.:D

2010-03-08 @ 21:36:13
URL: http://amandaappelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0