brottslingar:O

Tja, gissa vilken tid jag slutade skolan idag?:O...........JO kl 20.00!?:O Hahah vi hade öppethus på skolan så då gick vi typ kvällsskola också. Så då är vi lediga imorgon!:D Efter "dagsskolan" gick jag, Lisa, Ewe, Emma, Amanda och Malin ner på stan. Hahah vi hade inte lite flumm och vi blev också misstänkta för allvarligt brott inne på Cubus haha, hon som jobbar där bah om inte ni tar fram det ni tagit ringer jag vakterna nu. Vi bah men vi har inte tagit något, du kan kolla våra väskor liksom. Hon bah ne jag ringer vakterna ahahhaha liiiiite scaryyx) Efter lite flumm på stan fortsatte jag Amanda, Malin och Lisa flumma på Ahlbergs där vi åt middag, vi åt superdupergod sallad där!(Y) Jag har tyvärr ingaa bilder från kvällen, vi hade för kul för att ta någrax) Ni får föreställa våra vackra bilder som inte finns;)
/J♥

Kommentarer
Postat av: amanda'

svaaara på dina sms annars är du riktigt elak :( <3



snyyft*

2010-03-31 @ 21:48:07
URL: http://amandaappelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0