2 mars

Hej hej, förlåt en en gång för att jag säger att jag ska vara mer tillgänglig och sen blir det inte så:/
Ska från och med nu verkligen försöka uppdatera mera! Idag har jag Amanda och Lisa varit på stan gjort reklam för subway hahaah och fyndat på monki:D Vi köpte alla tre ett linne för tjugolappen. Sen åkte vi hem till amanda då bloggade vi lite på http://amandalisajulia.blogg.se/ Kolla in det inlägget oxå;) Runt åtta gick vi till träningen nu sitter jag här hemma skulle kolla på DHW på tv5 play men det visade sig att det kostade pengar så jag får väl vänta på repriset!:(( Nu ska jag gör nåt vettigt herrå;)
/J

Avatar soundtrack jättebra man fattar mer om man sett filmen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0