stan idag:)

Hej hej, orkar inte skriva så mkt nu för är skittrött:/ Men idag vare skola som vanligt men det skriver jag inte om (tråkigt) tihihi Efter skolan gick jag ewe, emma och amandish ner på stan:D Vi skulle egentligen hem till emma men vi hade ph slutar då tre och jag var tvungen att vara hemma vid halv sex så vi gick ner på stan istället:)
Vi var aströtta allihopa, så vi orkade inte gå nå länge och jag fick inte med mig nånting hem förutom två praliner:) Den ena var faktiskt till min syster så desperat är jag inte hahaxD Nu ska jag nog kolla på O.C:)  måste ju bli färdig nån gång:P/J

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

Låter kul det. Snart måste vi träffas!!!!!

2010-01-26 @ 21:30:34
URL: http://aannorlundast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0