Hemma

Hemma nu har precis kommit hem från gränby centrum:) har köpt ben and jerrys (halfe baked):D
Dagen har tillbringats med amanda och lisa lite sofia:) Jag amanda och lisa hann inte göra så mycket för vi blev så jävla rädda hahaah Tror ni på spöken? jag gör typ Vi skulle spela in en video men hann bara göra test när den var färdig skulle vi kolla hur det blev och gissa vad vi såg?!........ Ett SPÖKE :s vi såg en skugga på en dörr längre bort i videon och det var en tjej som hade hästsvans. Varken jag amanda eller lisa hade det och vi gick inte ens i närheten för att det skulle kunna vara våran skugga:s När lisa skulle hem (den minst rädda) fick jag och amanda panik ba nej gå inte så vi ringde sofia så hon kom till oss och lugna ner oss haha men hon trodde inte på det hmm:( haha inte min mamma heller eller amandas mamma men min moster och syster trodde på det hahah intressant men gå in på Lisas blogg Hon har videon Check it out:D

Kommentarer
Postat av: Lisa Bergström

Min mamma trodde mig och hon såg videon men pappa troddde inte :)<33

As lääääskigt ;S<3

2010-01-22 @ 20:02:03
URL: http://finastelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0