Första skoldagen 2010+sushi:)

Första skoldagen idag! Jag vaknade typ vid sex tiden för att vi skulle uppvakta matilda som fyller 19 idag.
Jag var skitseg med  med att klä mig och så, så när halv åtta börja jag fixa mig och min buss går kvart i så
lyckat första skoldagen o allt haahha jaja men i skolan var det väldigt tråkiga lektioner spec med kerstin haha (hon har bytt stiiil)Men det var iallafall kul att träffa alla igen!<3 Efter skolan hade matilda önskat sushi med mig och mamma så vid halv tre skulle vi träffas utanför musikens hus. Jag kom lite tidigt så jag åkte högst upp kolla ut över den fiina utsikten och läste min bok (om jag kunde drömma):D När klockan var halv tre gick vi till mikaku suhi och åt jättegod mat! det var hur mysigt som helst:) här kommer lite bilder från dagen/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0