EMMA AMANDA OCH EWE:D

Dagen har spenderats med amanda evelina och emma!:D
Vi åkte till IKEA:) vi hade skit kul där vi hittade en tv  och den var inkopplad till eye toy så vi stod där ganska länge och spelade hahha alla som gick förbi kolla konstigt och sånt:D Sen gick vi vidare till en annan lägenhet och provade sängar åt mat gick på toa och vi duschade också. Det var mysigt hahahah nejdå men efter att vi ahde gått runt ett tag och var trötta, gick vi och köpte mjukglass och en dricka sen påfyllde vi den typ miljoner ggr hahah vi satt i allafall där och prata ett tag och hade mys! när våra glassar var slut och muggen hade gått sönder gick vi till barnens hus och och köpte slimig slime hhahahha sen skulle vi gå hem till amanda och ingen visste hur vi skulle gå så vi ba vi följer vattentornet så kmr vi fram men ingen såg vattentornet:s hahahah efter att vi hade gått i en halvtimme i djup snö sprungit över stora vägar med förvirring hela tiden kom vi fram till amanda tillslut alldeles trötta ahahhha
Där lekte vi med slimen hahaha den var inte lite slimig hahaha! Jag emma och ewe åkte hem vi sex tiden.
och nu har jag bara varit hemma ätit mat och suttit vid datorn känner mig lite osocial haah så när jag lagt upp det här inlägget ska jag nog gå ut till dem andra i vardagsrummet men dock så är det fotboll på tv haha jaja vi får se:)
Underbar dag med er tjejor!<3 här kmr lite bilder alla bilder är emmas:D
emma och amanda spelar eye toy:)
jag och ewe:)
amanda duschar xD
jag hahaha
amanda,emma och ewe
emma<3
jag och amanda
uttröttade personer på väg hem till amanda:)
slimet ahahah
Oj vad många bilder det blev haha men nu ska jag nog gå och läsa ur om jag kunde drömma:)/J

Kommentarer
Postat av: amanda <3

hahaha jag hade asroligt :D<33

2010-01-11 @ 10:43:37
URL: http://amandaappelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0