tisdag,onsdag

Hej, hej, hej, hej, hej......
Tisdag
Jag orkade inte skriva något igår. Var helt trött efter dagen med Emma, Ewe och Amanda.
Vi åkte hem till mig efter skolan och åt en sumorbrottar mellanmål höhö.. sen körde vi typ fear factor så vi fick äta massa äckliga saker:/ Jag fick äta kaviar blndat med chokladsås och chilikrydda typ höll på att spy!
Emma fick äta smör med pepparot och nån krydda blää det var så mkt på skeden så hon åt inte allt som straff fick hon äta fiskolja och utpressad saft från oliver det luktade gamla sopor! Ewe fick äta en sked med vinäger och capris på det måste ha svidit i halsen:S Amanda fick äta senap blandat med kaviar tomatpure och kardemumma ush!
Hahaha när alla nästan höll på att kräkas ville vi gå ut och även för att känna oss duktiga efter mellanmålet xD
Vi gick till Gränby Centrum:D och härjade haha inte det var typ helt tomt där typ bara vi:)
Hade jättekul med er tjejer!<3
Onsdag
Har inte gjort så mycket idag varit i skolan haft spanska och massa tråkiga lektioner egentligen skulle alla vara med varandra idag men typ ingen orkade så vi sket i det, + att jag hade skiiitont i huvudet:/ Nu har jag bra varit hemma tittat på ett avsnitt av O.C det var jättebra:D Nu ska jag plugga lite och städa om jag orkar hihi:)
/ Seyo later J

Bild på Amanda, Emma och Ewe på IKEA jag tog tyvärr inga bilder från i Tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0