Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering, har helt enkelt inte haft tid med att skriva.Men det ska jag ändra på! För jag tycker faktiskt att det är jättekul att blogga:) ska skriva lite om dagarna som har gått, jag har inte gjort nåt speciellt mest pluggat och bara varit hemma:( men igår var jag med amanda och lisa! he vi pluggade (plugghästar) haahh
Idag har jag också pluggat men snart ska jag och mamma till gränby centrum och jag måste hitta en present till min stora syster som fyller 19 år imorgon kan inte fatta att tiden gått så fort ahha ska jag säga som är lillasysternxD men ska inte avslöja vad jag ska köpa annars får nig matilda reda på det innan hon har fått den ahah:D
Ajuste imorgon börjar skolan med andra ord hejdå till sena kvällar och sega mornar-,- ska iallafall bli jättekul att träffa alla igen!:D<3/J

Bjuder på en bild på pluggisarna:D<3

Kommentarer
Postat av: m

hoppas ni verkligen pluggade också... du vet vad du måste ta med dig hem! Antingen häagen eller b&j så det bli lite överraskning också:D

2010-01-13 @ 15:18:51
URL: http://matildahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0