sammanfattning av veckan:D

Heejsan, förlåt för verkligen sämsta uppdateringen men sluta inte med att kolla min blogg för det för nu ska jag börja igen!:D Idag har jag varit i skolan där det var bombat med alla ♥ dag tema:D Vi gjorde typ en massa roliga kort, och jag amanda och lisa och en massa andra hade satt upp en massa hjärtan på våra skåp. Sen kom en viss rebecka och rev bort dem och satte dem på sitt skåp:( Men efter skolan tog vi bort alla hjärtan från hennes skåp o rev sönder dem hahah busigtxD Efter skolan gick jag Amanda och Lisa ner på stan och letade efter hah grejer dagens köp blev ett par jättefina skor från skopunkten:D (se bild nedan) Sen när dem skulle åka hem träffa jag Matilda på stan vi gick till Fågelsången och fikade blev typ asmätt och mådde illa hah dem borde ge mindre bitar på konditorier!
Sen gick vi till svandammen och matade alla ankor dem var seriööst helt galna! haha
Eftersom jag inte bloggat på ett tag tänkte jag sammanfatta dagarna lite kort:D
I tisdags var jag i Romme och åkte skidor med skolan:D det var kul!!orkar inte skriva meer ahh
I onsdags var jag typ bara i skolan kom sen hem och slappa och lite plugg:)
I torsdags (igår) va i skolan kom hem och gick sedan till träning.
haha blev inte så detaljerat men orka inte haahxD
Älskaar dem haha
Förresten grattis på namsdagen EVELINA♥

Kommentarer
Postat av: Fh

Det var fett kul i romme:D

2010-02-12 @ 20:15:15
URL: http://iamfh.blogg.se/
Postat av: Ewe<33

Tack så mkt.<3 Puss och kram.<3

2010-02-14 @ 13:14:10
Postat av: m

kul att du halkade i bussen med dina nya skor

2010-02-14 @ 17:04:41
URL: http://matildahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0