städadag

Hejsan svejsan:D
Först vill jag bara önska alla en härlig alla ♥ dag! Min började med att vakna klockan 11 ungefär äta frukost (mamma hade bakat jättegodabröd som var formade som hjärtan(A) haha Sen i förra inlägget berättade jag ju om alla filmer jag skulle se, jag hann inte med "vicky, christina och barcelona" så jag tittade på den imorse istället. Den var jättebra det var dem andra också ni måste se dem någon gång!:D Sen gick jag och fixade mig och nu har jag rensat i min garderob och bytt lakan i sängen. Förresten gud vad fiint väder det är ute ska nog gå ut på en promenad lite senare:D Sen ska jag plugga också:( Nu ska jag frotsätta med städningen:) och glöm inte att kommentera snälla♥
/J

slänger in en vacker vinterbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0