Min namsdag + fettisdag:)

Jag (Julia) har namsdag idag(A) det firar jag med semla eftersom att det är fettisdagen idag:)
I skolan hade jag och alla andra tänkt att köpa semla men dem såg så äckliga ut plus att dem var dyra, så
jag åkte hem och pluggade lite sen kom min mormor och min moster helt plötsligt. Dem hade med sig goda semlor! Efter att vi hade fikat gott fick jag plötsligt bråttom till dansen, och eftersom att mormor och lena ändå skulle åt det hållet följde dem mig dit. Trevligt med lite sällskap(Y) Gud vad skönt det var att träna! Kändes som att det var tusen år sen sist ahha lite pinsamt råkade slå till en tjej i huvet med min fot hahahxD
/J♥



Goda semlor bild från Flickr.com


Lite heta bilder från dagen:P (Alla bilder är tagna från Emma)

Heeet bild på mej och Ewe:D

Kommentarer
Postat av: emma

Oj förlåt! ;o

Tror aldrig att jag sa grattis på namnsdagen?? :S

Men då säger jag det nu istället: GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN JULIA I EFTERSKOTT!!! <3333

2010-02-17 @ 15:53:23
URL: http://emmanivalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0