Borlänge i helgen:)

Hej! Ska på dans senare ikväll ska bli skönt att få träna, även fast jag trändae sist igår men det känns som tusen år sen haah:D Skolan idag var som vanligt Trååkig-,- haha Men nu ska jag snart plugga, och seen öva på mitt program till konståkningen är jättenervös inför en tävling i helgen i borlänge.
Plus att vi inte kommer köra igenom våra program någon mer gång för på torsdag är det en massa småbarn ivägen på isen-,- Jag åker kl sex på lördag morgon kommer hem på söndag kväll tror jag så kommer inte kunne blogg något i helgen:( Men efter har jag nog en massa att berätta om:) Sitter nu och lyssnar på U2 och coldplay, dem är jättebra slänger in en bra låt med U2 här eftersom att jag är så snäll:D Var snälla och skriv en liten kommentar:P
/J
U2 med With or with out you

Kommentarer
Postat av: emma

det kommer gå skit bra på tävlingen!! <33

Hihi jag hejar på dej (A)

2010-02-16 @ 20:34:50
URL: http://emmanivalaa.blogg.se/
Postat av: Emma

bra låt :)

2010-02-16 @ 21:00:39
URL: http://lillmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0