Vårkänsla

Nu känns det verkligen som vår! Vad skönt det är när solen skiner och man behöver verkligen inte tänka på något annat än musiken som jag hör i öronen. Känner mig piggare idag har ingen feber längre(Y) bara en hosta som det känns som att den aldrig kommer gå över...Har suttit och skrivit en önskelista till min fjortonde födelsedag men jag vet inte riktigt vad jag ska önska mig. Har ni några förslag så skriv gärna det. Imorgon börjar skolan, men det är rätt så skönt för då känns det som att man kommer tillbaka till verkligheten lite + att man får ju träffa alla roliga personer! Jag känner att mina inlägg blir allt tråkigare och tråkigare men det kan nog beror på att jag inte har gjort absolut någonting dem senaste dagarna. Men nu när jag börjar bli frisk igen så kommer jag nog hitta på lite mer saker som är intressanta att läsa om! Bara för att dem är så tråkiga bjuder jag på en haha en bild på mig för typ ett år sen jag var med Amanda och Sofia och vi klädde ut oss.
/J♥

...och en väldigt bra låtx)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0