stadsbiblioteket m. a.L.j

En dag på stan blev det idag med Amanda och Lisa! Vi hade jättekul inne på stadsbiblioteket vi läste en lite rolig bok HAHA "kotte" haha och så retades vi med en kille typ utan att han visste om det. Haha han satt vid datan med hörlurar som inte var inkopplade så vi hörde all dålig musik som han lyssnade på. Det var kul, vi bah SÄNK VOLYMEN vi försöker läsa eller inte. Vi orkade inte vara på stan så mycket mer så då åkte alla åt varsinna håll hemmåt.
Ja först var vi ju i skolan och då hade jag och Amanda inte alls lite flumm på so föreläsningen. HAHA vi hade inga W.S alls idag bara en tråkig bild lektion eftersom att jag hade dålig fantasi. Nu sitter jag hemma och gissa vad jag gör?..................JA rätt jag skriver det jävla cp svenska manuset:@ och det ska jag fortsätta med nu.
/J♥

haaha ganska gammal bild på oss minnen lövkungarna och munkarna o allt va det var....

Kommentarer
Postat av: LISAAAAAAA

höhö inte lite kul i bibblan!

Kotte hahahahahah!

han den där mobbade killen va ju fettt kuuuuul! :D

2010-04-17 @ 09:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0