Påskafton!

God morning my cute friends! Idag är det påskafton har ni fått några ägg än, haha på tal om ägg så kom jag på mamma. Jag bah började helt plötsligt asgarva och mamma och pappa bah va typ?:O Och så hade jag sett ett påskägg i bokhyllan, innan vi ens skulle börja letax) Pappa bah du måste gömma bättre till mamma (påskharen) typ.
Men snart eller om en timme säkert, så vaknar min syster och då ska vi leta på riktigt!(Y):D
Idag ska jag bort till min farmor och fira påsk typ, vi ska äta god mat och äta myyyycket godis!(Y) Vi ska sova över där och nästa dag ska jag till mormor och morfar och få påskägg!:D Så jag kommer tyvärr inte kunna skriva så många inlägg i helgen:( Men det kommer kanske något då och då, när jag får tag på en dator:) Igår så blev det en kväll framför tvn med familjen, vi kollade på någon film som handlade om en präst och en rabbin som var bästa kompisar. Den var helt okej men ganska lång eller så var det bara jag som var trött.
/J♥

Här kommer en vår bild från dagarna som gått........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0