Jag hann med en..

...Film igår också med syster, vi kollade på Shutter Island:D Den var jättebra! Det är en thriller men den var inte så jätteläskig. Det var bara just då som man hoppade till lite då och då. Vi kom på att vi skulle gå på bio typ en halvtimme innan. Så vi fick lov att cykla och jag som är sjuk och allt nu blev jag bara ännu sjukare:(
Egentligen skulle jag gå på stan med Amanda och Nathalie, men jag fick inte gå ut nu det känns som att nån gör tusen nålar i min hals och jag har ont i huvudet...:(:( Därför ska jag dricka en massa pressad citron med honung.
Det hjälper verkligen, men det blir jättesurt av citronen  för man ska ha så jävla myckat!:O
/J♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0