Home from school and the doctor

Sen update, men jag har inte orkat skriva någonting förrän nu. Fick gå tidigare från skolan idag för jag skulle på läkarbesök. Lite pinsamma händelser hände där. Jag blev värsta rädd tror jag när läkaren börja prata om en sak och blev typ alldeles blek började kallsvetta och det kändes som att jag skulle kräkas. Jag bah "jag måste sätta mig ner" haha sen fick jag gå in i nåt annat rum och vila mig. Han bah "det var inte meningen o göra dig upprörd" hahha jag vet inte varför jag blev värsta upprörd, eller det kanske var för han ställde så personliga frågor.
Men men, har varit hemma ett tag nu har städat och lite annat. Jag har lust att baka ska försöka få med mamma.
Vi kanske bakar typ kladdkakemuffins då, supergott va?!(A)
/J♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0