Hemma från Thuns nu...

Nu så sitter jag i soffan med Matilda efter att jag har varit på Thuns och skopunkten med Amanda och hennes mamma och syster. Det var trevligt vi fikade lite gott och kollade efter saker. Jag hittade ett par jättefina vita converse med låg sula för hundra kronor billigare än i vanliga fall(Y). Jag var väldigt trött dålig vana av mig att gå och lägga mig sent! Jag håller på att bli sjuk också jag är jättesnuvig hostar hela tiden och en huvudvärk som aldrig går över:( Men jag får försöka piggna till och vila mycket för imorgon ska jag träffa efterlängtade Nathalie och Amanda:D Nu ska jag försöka plugga lite matte-,- Hare bra:)(Y)
/J♥

(En bild från Amelie från montmartre, försökte lägga ut den i förra inlägget men det funkade inte då, så ni får den idag istället)




Kommentarer
Postat av: Fh<3

Är oxå sjuk, så himmla jobbigt!!

2010-04-08 @ 19:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0