gulleligull

Suprice party(Y) haah Amanda och Lisa var riktigt gulliga! Dem hade jobbat jättehårt med en tårta som jag och dem tyckte var jättegod, och så gav dem mig en tröja som var superfin (ska ha den imorgon haha) dem hade lagt ner mycket omtanke och arbete på tröjan. Ni ska få se bilder på allting sen. Har inga just nu  för Lisa måste lägga upp dem på sin blogg först. Det var bara jag och Amanda som gick på dansen idag för Lisa var supertrött efter en praodag hos sjuåringar haha Men efter dansen måste man ju duscha och det är precis vad jag ska göra nu för att hålla mig fräsch och fin, sen ska jag få min skönhetssömn, god natt och sov gott inatt!
/J♥

Bilden kommer från en utav min favoritfilmer "Amelie från montmartre" Det är jättebra o fin musik i filmen kompsiterat av yann tiersen. Vi dansar till en utav yann tiersens musik, njut...
Den här fina musiken heter "sur le fil" av yann tiersen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0