fullt upp..

Nu är man hemma igen, jag är jättetrött! Vi har inte sovit så mkt känns det som haha Vi har kört sanning, flummat knäppt bilder, gjort en dansvideo, träningsvideo och massa mer!! Vi blev asmätt efter att vi ätit pizza där satt vi och pratade i ungefär 2 timmar. Under kvällen åt vi asstora chokladbollar och drack cider...mums...vi blev fetax) Vi vaknade ungefär vid tio sen åt vi en stor god brunch. Efter det satt vi bara och mysade med spel i soffan:):)
Det blev en lyckad kväll!(Y) Älskar er tjejer!♥(jag har tyvärr inga bilder just nu men ni får en massa bilder i ett senare inlägg)
Imorgon åker jag och Amanda till Thuns vi ska kolla ifall vi hittar lite nedsänkta saker som man kan behöva i vardagen:) På fredag ska jag Amanda Elin och Nathalie ner på stan och kolla efter things och ha det mys!:)
På lördag är jag med Sofia och Amanda♥ Jag ska slänga in lite plugg däremellan också! Jag kommer ha rätt så fullt upp, och snart är påsklovet slut:( snyft.. Men jag ska också försöka hinna blogga däremellan!(Y)
/J♥



(jättebra låt från PS! I love you)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0