en tjej som är 14 år haha

Hejsan alla söta, Idag fyller jag ju år (14) som ni kanske vet..aja imorse vaknade jag typ lite över åtta och låg och väntade och väntade på att dem skulle komma och sjunga för mig. Fick vänta i över en timme! För dem tänkte att jag kanske ville sova ut, eller så var det dem som ville det haha plus att jag behövde gå på toa då också.
Men tillslut kom dem iallafall och sjöng för mig och dem hade med sig en Ben and Jerrys som jag hade valt med en massa ljus på, jag tror det var fjorton st, haha glömde räkna. Nu på morgonen fick jag ett jättefint halsband med min månadssten på (bergkristall) jättefint(A) och från min syster Matilda som precis kommit hem från Berlin fick jag en en mugg med starbucksmärket på som jag älskar!:D och godis fick jag också:)
Jag skulle ha gått på Lisas våruppvisnig idag men jag kunde inte:( eftersom jag fyller år:( men lycka till Lisa!:D
/J♥

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Sv: Detsamma :)



Och grattis!

2010-04-18 @ 13:54:43
URL: http://dyingcandy.blogg.se/
Postat av: Lisa

grttis julia (igen) :D

och tack, det gick ganska bra på uppvisningen :D<3

2010-04-18 @ 19:08:16
URL: http://finastelisa.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Hej :)

Nu e Dom 1o finalisterna klara, kolla omd u blev en av dom :)

om du inte blev det så uppmanar jag dig att lägga en röst på den blogg du tycker borde vinna :)

MVH liindblaads

2010-04-18 @ 20:44:45
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0