Bad update

Förlåt för jättedålig uppdatering, men jag har verkligen inte haft tid.
Igår var jag med Lisa och vi hade jättekul vi gjorde färdigt våran video som ni har fått väntat på länge nu. Men nu kommer den. Det vara dans direkt efter, det var väldigt skönt att få träna lite! Sen var jag tvungen att åka till gränby centrum med mamma. Jag kom hem ganska sent då, så jag har tyvärr inte kunnat blogga.
Idag har jag varit på fyrishov från klockan halv nio till ungefär sex på kvällen och bara badat hela tiden! Vi var där med skolan och hade livräddning och sånt tråk först. Men vi slutade klockan tolv och då stannade jag och alla förutom ewe och malin som var sjuka:( kvar där och badade. Vi hade jättekul! Hoppa från hopptornet och jag är stolt som gjorde en jättefin volt från ettan haha Jag och Amanda var dem som stannade kvar till sist.
Jättekul dag idag, men lite drygt när man har varit i vattnet hela tiden och man får in en massa vatten i öronen. Så nu kan jag knappt hör vad folk säger haha.
/J♥

Min och Lisas video till Tik Tok, som vi kämpat lääääänge med haha

Kommentarer
Postat av: nathalie .

fett bra video ju! ♥

2010-04-22 @ 19:12:25
URL: http://aannorlundast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0