rubrik?..

sha, shaa bloggen haha:D
Idag har jag varit lite på stan en snabbis med pappa då köpte jag en tröja som är skiiiiitfiiiiiiin!!
Den är grå i bakgrunden och så står det med rosa glittrig text "everyone needs an edward"!!!:D:D
Jag äääälskaar den! Efter stan åkte vi till min farmor och pappa lagade lunch gott:) Vi var inte där så
länge eftersom vi skulle åka och besöka en vän till familjen, Ariel och hennes pojkvän dem hade det
jättefint där. Det var väldigt mysigt:) sen typ vid nio åkte vi hem och nu sitter jag här och läser
Om jag kunde drömma:D sååå bra! måste upp tidigt imrn för vi ska till sthlm!:D/J

Kommentarer
Postat av: Julia

Ojj:o texten hamnade konstigtxD

2009-12-28 @ 22:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0