30 december

Hej:D
Har fett tråkigt just nu-,- men ska skriva lite om veckan eftersom det var ett tag sen nu;)
Tisdag

Sthlm med amanda och lisa!:D Vi hade jättkul vi åt mat på pizzahut och fika på ben and jerrys;)
Köpte då en tröja från HM kände att jag var i behov att köpa den då, slutet på dan och hade inte hittat nånting såå....
Köpte en ansiktsmask oxå som jag lisa och amanda satte på oss när vi kom hem till amanda.
Vi hade iallafall BÄST!/J
Onsdag
Jag amanda och lisa åkte ner på stan för att försöka hitta något till på rean vi gick direkt till weekday och provade en massa jeans dryyygt...-,- men hittade iallafall ett par mörka för bara 200!:D
Vi åkte hem ganska tidigt för vi var aströtta, jag tog bussen hem och då skulle matilda och mamma direkt till gränby centrum så jag följde väl me då. Vi gjorde typ inget spec handlade lite bara och jag köpte när jag hör din röst och ljudet av ditt hjärta:) så nu ska jag gå och läsa hahahah/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hade det bäst :D:D



älskardej meeest (A)<3333

2009-12-30 @ 19:31:06
URL: http://amandaappelberg.blogg.se/
Postat av: m

slit ditt arsle från datorn och kom till vardagsrummet!

2009-12-30 @ 21:15:19
URL: http://matildahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0